2014. jún 01.

Május [Összefoglaló]

Szerző: ToRcH
Május [Összefoglaló]

Mint a többi, ez a hónap sem volt teljes, de sikerült:

Kipróbálnom a Tropico 5-t, amin már elég ideges lettem, mikor már hetedjére csődbe mentem, persze egy teszt után meg kellett írnom a márciusi összefoglalót is. Pandának, az új szerkesztőknek is meglett a Dead Island Epidemic, amiről ő is írt egy véleményt az újabb patchről a 0.3-ról, amit ITT találtok meg. És pár újabb meglehetősen unalmas nap után a Warside került tesztelésre, mivel orosz volt, ezen is kicsit ideges lettem, hogy nem találtam meg semmit.

Szerettem volna egy kicsit lenyugodni a Spec Ops The Lineon, de nem nagyon sikerült. Már egy kicsit keresgettem a Watch Dogs után, mivel megakartam szerezni, és rátaláltam a 7 perces Watch Dogs "fikázásra". És amire már rég vártam, megjelent a State of Decay új kiegészítője a Lifeline, amit gyorsan teszteltem is.

A gyors kis zombi túlélős nap után, Pandával verekedtünk egy kicsit a Toribashban. Nekem mindegyik játék tetszett, néha idegeskedtem, bár Pandának szerencsére nem volt ennyi idegesítő napja. Én örömmel újrakezdeném ezt a hónapot, még talán azért is, hogy az első nappal kezdve írhassam a bejegyzéseket.

Szólj hozzá

Összefoglaló