2014. máj 25.

Március (KÉSVE) [Összefoglaló]

Szerző: ToRcH
Március (KÉSVE) [Összefoglaló]

A márciusi összefoglaló sajnos késett és áprilisban nem is volt bejegyzés.

Márciusban volt lehetőségem kipróbálni és tesztelni az Elder Scrolls Online-t. Ezután sikerült tesztelnem a Dead Island Epidemicet, amivel még most is játszunk (igen, nem csak én). Pár unalmas óra után a Dethroned került sorra, ami nekem nem nagy játék volt, mivel a LoLra és a Dotára hasonlított, az RTS nem az én fajtám. Én nagyon szeretem a túlélős játékokat, nem is csak én, az egész szerkesztő gárda, ezért sikerült tesztelnünk a Rustot is.

A szerkesztő gárda másik fele, vagyis mindenki, csak én nem szeretem a Fifát, bár rávettek és ki is próbáltam mégegyszer a FIFA 14-et. A legrosszabb élményem volt, bár, nem mondom, hogy rossz játék, de nekem nem jön be, kicsit sem! Az 1 - 2 szenvedős óra után, egy nyugtatós játékra vágytam, ezért a kis gyors kaland játékot (3 - 4 perc végigjátszás) kipróbáltam, 3-szor kivittem, vagyis a The Plan-t. Az olyan játékok, amiket én szívem szerint kidobnák, követnek engem, ezért ki is próbáltam a City of Steam: Arkadiát.

Ezek után, egy kis izgalmasabb, robotos játékot a Hawken-t teszteltem Pandával (a szerkesztőségbe még csak most jött be). Az izgalmas játék után, haverokkal akartam chatelni, és bejött az "új" facebook, és már nem találtam semmit, és egy 300x300-as fehér ablak jött be többszöri frissítés után is, bár ezek után, mikor bejött, megszoktam az ÚjFacebookot (az újabb facebook még nem mindenkinek jött be, még most sem.)

A március nem volt egy teljes bejegyzéses hónap, még a fele sem telt bejegyzés írással, a tragédia miatt, ezért az utolsó tesztelésem a Nosgoth volt, talán az egyik legkedvencebb játékom (a Dead Island Epidemic után! :)).


A március volt a legeslegrövidebb hónap, az április után, mivel áprilisban így szintén nem volt bejegyzés, az említett tragédia miatt. Örülök annak, hogy ezt az összefoglalóra is volt időm, nyáron több bejegyzés is lesz, és több összefoglaló, teszt és minden! Jó olvasást!

                                                                                                                                        A szerkesztő gárda

Szólj hozzá

Összefoglaló