2014. jún 08.

Szerkesztő felvétel

Szerző: ToRcH
Szerkesztő felvétel

Szeretnél szerkesztő lenni ezen a blogon? Jelentkezz most! Írj egy emailt a mi email címünkre a megserver@gmail.com -ra. Örömmel várjuk bárki jelentkezését, a felvétel 06.10-én fog lezajlani.



Feltételek: Minimum 13. életév betöltése
                Helyesírás tudása
                Hetente minimum 7 bejegyzés írása


Példa az emailre:


Nevem: János Epesi
Életkorom: 16
Lakóhelyem: Magyarország, Abaújszántó
Rólam: Még nem voltam blogger soha, gamer vagyok. Még sosem vettem játékot igazi pénzért, de vannak eredeti játékaim cserékből. Szeretem a CS:GO-t, a Nosgothot és még sok mást. Youtube videós is voltam már, de abbahagytam, mivel nem volt feliratkozóm. (A rólamhoz minimum 3 sort írj.)

És a végére írj egy tesztet egy kedvenc játékodról, minimum 30 mondatban. Kép nem kell, se más, csak írj, és írd le a nevét, ez azért kell, hogy tudjuk, hogy tudsz jól helyesen írni.

Szólj hozzá

Egyéb