2014. máj 27.

Warside Béta - Angolul tetszene... [TESZT]

Szerző: ToRcH
Warside Béta - Angolul tetszene... [TESZT]

Rövid, de súgható.

Persze, én szeretem a 2D Lövöldözős játékokat, de ez kifogott rajtam. Ennél jobb grafikájú 2D játékot nem láttam, lehet ti láttatok, de én nem. Ajánlott kipróbálni, de sajnos ennek is vannak Kontrái, de ez Béta verzió még.
warside.jpegNem rossz kis játék, ajánlott 2D Shooter rajongóknak, sajnos orosz a játék eredeti nyelve, de már fordítják angolra. Angolon még egyszer tesztelem, sajnos ez nem lesz hosszú bejegyzés, mivel nem sikerült nagyon tesztelnem az orosz nyelv miatt, csak a tutoriálját. Nem rossz játék, őszintén. A hangja sajnos kicsit mellé sikerült, a játékélmény és a grafika nagyon jó! PvP, Co-op meccsek nagyon jók! 4 karakter közül választhatsz és 3 birodalom közül. Ezeket részletezni nem tudok.

Nem rossz a parkour rendszere sem, se a lövés, de a fegyverváltás néha hibás.
És ahogy mondtam ez nem lett hosszú, többet nem bírok róla írni, sajnos, de azért elmondom nektek, hogy ezután lesz két hosszú teszt, mivel végigjátszanánk a Saints Row IV-t és én persze egyedül a Spec Ops The Line-t, ezekről lesznek tesztek. A Saints Row IV-t ma kezdjük el, vagyis én ma, de Panda csak holnap csatlakozik hozzám. A Spec Ops The Line-t én már elkezdtem és a 10. fejezetnél tartok.

Szólj hozzá

Teszt Online Beta