2014. máj 29.

Spec Ops The Line - Nem rossz, de lehetne jobb is [TESZT]

Szerző: ToRcH
Spec Ops The Line - Nem rossz, de lehetne jobb is [TESZT]

A Spec Ops The Line meghozta azt amire vártam, vagyis, amire én vártam. Néha van benne pár hiba a fedezék rendszerrel, de jó kis TPS. A története egyenlő nullával.
Spec Ops.jpg
Nem rossz kép ugye? Egy TPS játékos már töltené ettől, persze ha ez gameplay kép lenne. Nem rossz játék tényleg, öröm volt kipróbálni, bár még most sem fejeztem be, ezért még a sztori kapcsán hallani fogtok erről a játékról. A pontozást a poszt végére teszem.

A játéknak a sztorija nem sok, tényleg, nem sok. Annyit tudunk először is róla, hogy 3-an vagyunk egy sivatagban Dubaiban.  katonák, sokan meghaltak és nekünk kell megmentenünk Dubait. A sztorija egyvonalú, csak menj és lődd le az ellenfeleket. Vagyis a sztorija egy semmi, de a vége felé egy kicsit kezd visszatérni a rendesebb sztori. Persze nincs sok tudnivaló róla.

A Kampány

A kampány kezdetét már mondtam, egy sivatagban vagyunk és lövöldözünk, sok minden más nincs, mi hárman vagyunk és így indulunk neki a három személyes hadjáratnak. Utunk közben épületekben is harcolunk, nem csak a sivatag közepén, persze többet vagyunk az épületekben, mint kint. Túl egyszerű lett az épületekből kijutás, körülbelül minden épületnél ugyanúgy jutunk ki, persze ha ki kell jutnunk: Ki kell lőnünk az ablakot, és bejön a homok.

A végéhez még nem jutottam el és a befejezést még nem szeretném spoilerezni, és nem is fogom.
A pályán több fegyvert is találhatunk, például mesterlövész puskát, vagy persze töltényeket és gránátokat.
A gránátnak 3 típusa van, kábító, ragadós (sticky), és persze az alap gránát, vagyis a robbanós. Ezeket a pályán találhatunk dobozokban, mint a lőszert, persze lőszert más ellenfelektől is elvehetünk, ha ugyanolyan a fegyverünk, vagy akár a fegyvert el is vehetjük tőlük lőszer érdekében.

A harcok közben a legfontosabb a lőszer, nagyon kevés lőszert találhatsz a legjobb fegyverekbe. Az én kedvenc fegyverem az M4A1, amibe nincs sok lőszer, de ott van az AK-47 amibe nagyon sok lőszert találhatsz az ellenfeleknél, de annak nagyon nagy a visszaütése lövéskor, ezért ajánlom mindenkinek, hogy legyen nála egy pisztoly, mondjuk M9 és egy M4A1 vagy valamilyen Machine Gun.

A kampány során találkozhatunk Heavy Armored ellenfelekkel, amiknek a nagy páncéljuk védik meg őket a golyóktól. Még 1 gránát sem bírja megölni őket, az én legjobb taktikám ellenük az 1 gránát és sok lövés volt.

Többjátékos Mód

Többjátékos módban szinteket léphetünk új fegyverekért. Ezeket a szinteket ölésekért vagy bármilyen pont szerzéssel bírjuk segíteni, amiket meccsekben szerezhetünk. (vagyis meccsben ölünk vagy szerzünk pontot, ölés = pont)
Többféle játékmód is van, például a klasszikusok: CTF (Zászlófoglalás); FFA (Mindenki Mindenki Ellen); TDM (Csapat, csapat ellen).
Nekem még nem sikerült a többjátékos módot kipróbálnom, mivel nekem nem működött a többjátékos mód.

A Többjátékos Mód ugyanúgy működik, mint a Kampány, csak egy pályán vagyunk és játékosok ellen. A pályán vannak lőszerdobozok, gránátdobozok és fegyverek. Itt is felvehetjük a lelőtt ellenségeink fegyvereit.


Pontozás:

Játékélmény: 8/10 - Tetszik a játék, jó is, de néha vannak a fedezékrendszerrel hibák.
Hang: 9/10 - Nem rosszak a fegyverhangok, de itt is vannak hibák, de nagyon ritkák.
Grafika: 9/10 - Jó a grafika, de nem annyira optimizált, az én gépemen ennél nagyobb gépigényű játékok elfutottak, de itt, néha akadozott...
Story: 3/10 - A hármat azért adom meg, mivel néha vannak bevezetők, vagyis film félék a fejezeteknél.

Összesítés:  29/40 - Ha nem sztoris játékos vagy, ajánlott kipróbálni

Vélemény:
  Nekem tetszett a játék, még most is tetszik, de a sztorija egy semmi. Én soha nem voltam sztoris játékos, én mentem, lőttem és sandboxoltam, persze ha lehetett. A Többjátékos mód sem nagy szám, de a kampányt megérte elkezdeni és még ki is kell tolnom, ezért nemsokára hallhattok még erről.
                                                    //ToRcH//


Ha megszeretnéd venni: (Kivinni ajánlott, főleg, várd meg amíg akciós lesz)

                               Teljes Játék (steam oldal)

Szólj hozzá

Teszt Steam