2014. okt 28.

Godus [TESZT]

Szerző: ToRcH
Godus [TESZT]

A Godus valójában egy jó játéktípust rejt. Érdekes és fura világot takar. Izgalmasnak nem mondom, de viccesnek és érdekesnek tartom.

 2428187-render_town_11.jpg

Játékmenet

A fenti képen látható, hogy milyen szép világa van a Godusnak, egyébként még csak a béta verziójában tart a játék. Sosem tartottam nehéznek, vagy valamilyen módon nehezen kezelhető játéknak. Én a Casual játéktípushoz sorolnám, végül is indie játék.

A kezdés a mostani verzióban egy tutorialra alapozott misszió, amiben segítened kell a két lakosodnak, (valójában még nem lakosok, csak vándorok) eljutni egy szép, vidám területre ahol elkezdhetik építeni az álmaik városát. (Vagy egy romhalmaz várost.) A Godusban nem csak a város építés fontos. Terjeszkedned kell speciális, isteni erőkkel, ezeken belül a föld mozgatását, fák kigyújtását illetve akár a földrengést is beleérthetem. A játékmenet során találkozhatunk más lényekkel, vagy csak más néppel. A terjeszkedés során mindenféle tornyot, hajót és épületeket fedezhetünk fel, amikkel akár elmehetünk, mint a hajóval szerezni egy kis valutát. Pár épületben fel lehet áldozni lakosokat amik aranyvalutát adnak (A valutákra később rátérek). A tornyok pedig már spoilerek lennének.

Valuta

A játékban kétféle valutával ismerkedhetünk meg. Az egyik az egy lila gömb, amivel az isteni erőket használhatjuk. Ezeket a lakosok termelik a házukban, illetve hajózással is szerezhetünk. A másik valuta egy aranygömb féleség. Ezt már csak hajózással szerezhetünk ritkán, illetve ládákból, amik elvannak rejtve a térképen, amiket néha kiásni kell, néha csak pedig ott vannak.

 

Pontozás

Nekem nagyon tetszett, és persze még most is tetszik, de nem sokat játszok vele. Szerintem én csak egy pontot mondok rá, most nem fogok külön osztályozgatni. Grafika - Jó, Játékmenet - Jó és minden más jó.

9/10

 

Steam Oldala: http://store.steampowered.com/app/232810 (most éppen 20€)

Szólj hozzá

Teszt Steam Beta