2014. máj 26.

Dead Island Epidemic [TESZT]

Szerző: Panda32
Dead Island Epidemic [TESZT]

Szerintem a Dead Island egy nagyon jó sorozat. A Dead Island: Riptide-ot ki is vittem, az osztálytársam pedig a Dead Island-ot, szerinte is állati volt. Már ToRcH is írt az Epidemicről, de én egy picit részletezném.

letöltés (3).jpg

Mint mondtam van egy "pici" tényleg pici tapasztalatom a Dead Island sorozatban.
Szerintem az eddigiekhez képest az Epidemic egy nagyon más típusú játék.
Ugyanúgy lehet craftolni dolgokat,lehet nyirkálni a zombikat.
A fegyverekben végtelen ammuníció van a fegyverek nem törnek el, különböző játékmódok vannak, története nincs sajnos :(.
Nagyon megváltozott a játék lényege, nagyon meglepődtem mikor ToRcH kedvére letöltöttem, de örültem is, és ezen kívül nagyon is tetszik mivel a játék megváltozott és szerintem elég jó dolog lett belőle.

A grafikája tetszik, szeretem a cartoon(én ezt a kifejezést használom) grafikájú játékokat,az élmény az nagyon jó, bár mikor csaló ellenfeleim vannak az nem tetszik.

Pontozás:
Grafika: 8/10
Élmény: 10/10
Hang: 8/10

Pár tipp. ha kéne:
Isyshoz:

Neki Fist weapon kell, shotgun, az 'R' és az 'E' képességét kell fullozni
Ha van Fist weaponod akkor 3 dologgal tudsz menekülni:
|Space:ugrás,|E:Pörgőmozgás,|Jobbklikk: lerohanás(ha van fehér csíkod)|

Képességek:

Q:Elektromos rúgás-> Lassítás+sebzés
E:Pörgő mozgás-> Haladás+sebzés
R:Páncél-> 1.5másodpercig páncélt ad
F:Ugrálás->Sebzés+ugrálás(5-ször)

Berg:
Neki Heavy Weapon kell, talán shotgun, a 'Q' és az 'E' képességét kell fullozni
Ha van Heavy Weaponod akkor az úgy jó.

Képesség:
Q:El lehet dobni-> Stun+sebzés
E:Üt egy rönkkel-> Ellökés+sebzés
R:Levél páncél->Armort-Páncélt ad
F:Lesújt egy villámmal->Sebzés

                                           ToRcH: //"Nekem nagyon tetszik ez a játék, és nagyon
                                                      //tetszett ez az új 0.3-as frissítés. Elég nagy
                                                      //rajongója vagyok ennek a játéknak, ezért kb.
                                                      //minden frissítésnél játszok, és írok egy
                                                     //bejegyzést nektek. Én szerencsére prémium
                                                    //féleség vagyok, vagyis nekem folyamatosan
                                                   //minden frissítésnél kapok új cuccokat.
                                                  //Nekem ez a játék már a closed béta kezdeténél
                                                 //is megvolt."
                                                                                                        

Szólj hozzá

Steam Online