2014. már 02.

Elder Scrolls Online (Vélemény)

Szerző: ToRcH
Elder Scrolls Online (Vélemény)

Igaz, az Elder Scrolls Onlineról nem sokat hallottam... Vagyis, hát sokat hallottam róla, de nem játszottam vele.
Ahogy néztem róla videókat, nagyon megtetszett, regisztráltam is rá, de nem bírtam visszaigazolni az email címemet.

Na mindegy.... Kezdjünk is bele: {SPOILER ALERT!}

Elindulunk a játékba, egy bányában vagy barlangban vagy nem is tudom minek nevezzem-ben indulunk.
Egy szellem beszél velünk, azután egy börtönből kiengednek minket.
Választanunk kell egy fegyvert, íj, kard stb...
És harcolnunk kell a csontvázok ellen...

Ez a kezdés, a játékban vannak szintlépések is, ezzel járuló skillek is.A játékban 3 Alliance van.

És minden Alliance-ben 3 faj.
Ha jól tudom 4 kaszt van, de lehet csak 3.
teso.jpg

A játékra nem mondanám, hogy nehéz. Fejlődni egyszerű. Bár a játékhoz kell egy kicsi angol tudás.


A játékról ennyit tudok, és ennyit is szerettem volna elmondani.
Az első blog bejegyzés, ezért nem olyan hosszú.

Szólj hozzá

Online