2014. jún 04.

The Forest - Túlélő Horror [TESZT]

Szerző: ToRcH
The Forest - Túlélő Horror [TESZT]

Nagyon örülök, végre 3 nap alatt megkaptam a kulcsomat a The Foresthez! Máris neki láttam tesztelni az egyik olyan játékot amit már rég óta várok.
The-Forest-2.jpgMár azt hittem nem fog megjelenni, és megjelent. Pedig csak pár napja gondoltam a megjelenése előtt. Inkább térjünk a játékra. Túl kell élni egy szigeten, és az ősemberektől, vagy kannibáloktól, nem is tudom, hogy nevezzem őket, legyenek kannibálok.

Nyugi, élek!

A kezdetnél egy repülőben találjuk magunkat, ami éppen repül (egyértelműen). A spoiler érdekében elfeketítem a szöveget és húzzátok át, vagyis jelöljétek ki az egeretekkel és látni fogjátok: Férfiak vagyunk, és a kisfiúnkkal éppen repülőzünk, egy rossz pillanatban egy katasztrófa történik, és lezuhan a repülőnk, mikor észhez térünk a kisfiúnkat egy kannibál elviszi.    Persze bárhol kiköthetünk, akár trópusi szigeten, vagy egy sűrű fenyős erdőben is.

Éhes vagyok, szomjas vagyok!

Nagyon fontos az éhségi szintünk, ha nem eszünk elegendő ételt gyengék leszünk és nem tudunk erőset ütni, és gyorsan el is fáradunk. Ételt kezdéskor a repülőben találsz. Az ételnek két csoportja van: Instant és Hordozható.
Az Instantot ott helyben kell elfogyasztani, mivel nem tudjuk magunkkal vinni, mint a Hordozható ételeket, az instantot úgy lehet felismerni, hogy egy műanyag tányérban van. A szomjúság nem annyira érzékelhető, ha iszol az energiádat viszi fel csak, amivel erősebbet üthetsz, illetve kevésbé fáradsz el.

Hol aludjak?
A játékmenet során este is lesz, nem is egyszer, ezért kell találni egy pihenőhelyet, vagy akár készíteni. A készítéshez sok építőanyag kell, ha egy házat szeretnél ahhoz farönkök kellenek, ha pedig egy gyorsan épített sátrat szeretnél, ahhoz bot és levél kell. Mivel ez még alfa verzió sok építményt nem fogsz találni a könyvedben.

Fegyverek? Ellenségek!

Este, nappal, bármikor ránk támadhatnak a kannibálok, ezért fegyvereket kell készíteni, ezért valamit muszáj barkácsolnunk, mondjuk egy kőbaltát? Van sok lehetőségünk barkácsolni fegyvereket, mivel még rögtön nem fogjuk tudni, mit, hogy kell. Amit mondtam, a kőbaltát azért elárulom, hogy egy bot és egy kő kell hozzá, egyértelműen.

Totetemek

Nagyon sok kannibál van a szigeteden, abban biztos lehetsz, ezért kellene építened egy testrészekből álló totemeket amik elriasztják őket. Ehhez szét kell darabolnod a holttesteiket. Nem szép látvány, de muszáj, hogy túléld. A totemeket nagyon sok testrészből kell összeállítanod, fej, láb, kar stb... Ezektől félnek, mivel tudják, hogy az ő barátjai testrészei vannak felakasztva, ez miatt jobban is vadásznak rád.

Meghaltam? A mennyben vagyok?!

Ha meghalunk még lehet egy próbálkozásunk túlélni, mivel a kannibálok elhurcolják a holttestünket egy barlangba, szerencsére a felszerelésünk nem veszik el, és ha észhez térünk már megpróbálhatunk kijutni, de ha meglátnak szökés közben, megtámadnak. A barlangban is találhatsz tárgyakat, fegyvereket és gyógyszereket, ezért ajánlott körbenézni, mielőtt kimegyünk.

Pontozni nem szeretnék, mivel nagyon alfa a játék, de örülök, hogy kipróbálhattam, remélem még fogják javítani a PC-s verziót, mivel nagyon laggol nekem néha, pedig a minimális gépigényt simán lenyomom, de nem is baj, még később pár frissítéssel ezután fogok még írni. Jó játékot, illetve olvasást!

Szólj hozzá

Teszt Steam Alpha