2014. már 04.

FIFA 14 - Ez komoly?!

Szerző: ToRcH
FIFA 14 - Ez komoly?!

Ez a játék nem nekem való...

Nekem a FIFA 14-ről nagyon sok elmesélni valóm van...

Talán az egyik legrosszabb élményem volt ezzel a játékkal játszani.

Na jó, azért...
fifa 14ss.jpg

A játékon az első élményem: -Hogyan kell passzolni?!
                                           -RÚGD MÁR EL A LABDÁT!

Na igen, ez az én Fifám... Én életemben soha nem szerettem a Fifát. Bár ennek a grafikája nem rossz, se a játékélmény... Bár nekem ebből nincs tapasztalatom.

Amikor a játékot elkezdtem, már le is fagyott.. De nem azért mivel béna a gépem, valami oknál fogva leállt.
Na mindegy, az egyik barátom nagyon szereti a Fifát, ezért majd még később is lesz egy cikk belőle.
A FIFA 14nek a grafikája tényleg nem rossz, én nagyon imádtam még a FIFA 12-t (Előbb írtam, hogy soha nem szerettem, de azért a FIFA 12-t szerettem, míg szét nem rageltem magam rajta).
A FIFA 12-ben egy kicsit könnyebb volt irányítani, és az ellenfelek is gyengébbek voltak, bár voltak erősek is.

A Fifáról sokat nem tudok mondani, mivel ahogy mondtam, nekem le is fagyott rögtön.
De hallottam róla, hogy lehet benne menedzser és játékos karriert is játszani.
Na hát, ez már tényleg egy szimulátor. Hát, az Electronic Arts készítette, ezért gondolhattam volna...

Szólj hozzá